Premi Bloc Maresme

15 set.

Aquest cap de setmana he vist amb sorpresa com aquest bloc es troba entre els cinc nominats a millor bloc polític del Maresme, en les votacions que organitza DiariMaresme.com (enllaç). Em va sorprendre molt. La inconstància amb la què escric al bloc és notable, i el meu estil absolutament dispers. O sigui, que no en tinc.

Vull pensar que el fet de portar ara ja gairebé quatre anys amb el bloc (des de desembre de 2004) i no defallir en l’intent hi ha ajudat; així com el fet de frer una mica la pilota a la gent de DiariMaresme.com, tenint el seu "requadre" de notícies a "panel" del meu bloc.

Sigui com sigui estic ben content. Ara, qun veieu la resta de nominats, veure que no tinc res a fer:

  • La Riera 48. L’anàlisi de la política mataronina que amb encert i profunditat fa en Joan Salicrú.
  • El bloc d’en Ramon Bassas. Pioner i constant com ningú.
  • Bloc sense fulls. En Saül Gordillo, pare de tots nosaltres en això dels blocs, i el referent permanent. Amén.
  • Xavier Mir. Agitador sobiranista internàutic, ara de vaga blocaire per la sobirania.

En fi, que sigui com sigui, merci a DiariMaresme.com

Anuncis

Deixa un comentari

