Cedint el testimoni

10 juny

Juny 2003. Ple de constitució. Font: El Punt

Avui és el meu darrer dia com a regidor de l’Ajuntament de Tordera. Fa 8 anys, exercint de membre més jove del consistori, i per tant, de secretari de la mesa d’edat (en tenia 21) vaig prendre possessió del càrrec. Ara, dos mandats després, m’acomiado amb sensacions diverses.

Estic content de saber-me afortunat. He pogut gaudir servint la ciutadania de Tordera, i espero haver-ho fet tant bé com hauré sabut. No espero haver fet content tothom, això és impossible; però confio en haver estat prou equànim i responsable.

"Absències". El record que ens emportem els regidors cessants.

M’acomiado sabent que sempre podré lluir amb orgull haver estat el primer regidor d’Esquerra des de la República a Tordera, i amb un agraïment molt sincer a tothom qui ha confiat en mi per tal que això fos possible. En aquest sentit, la menció d’honor és per en Josep Garcia, qui sense ell no hauríem fet res.

Cedeixo el testimoni a en Xavier Pla i en Jordi Romaguera (que, per cert, també serà demà a la mesa d’edat). Jo he corregut 8 anys aquesta cursa sense final. Ara els cedeixo el relleu sabent que seran molt més ràpids i eficients que jo.

Moltes gràcies a tots aquells amb qui hem compartit aquest tros del camí.

Deixa un comentari

